----By zobaczyć dane użytkownika proszę się
zalogować !----
Scenariusze, które zarezerwował użytkownik:
Podczas zajęć zastanowimy się nad wykorzystaniem w architekturze wiedzy na temat budowy i funkcjonowania organizmów żywych. Pokażemy ciekawe przykłady architektury bionicznej. Uczniowie przedstawią własne pomysły przeniesienia zasad obowiązujących w naturze do architektury (tej małej i [...]
Czytaj dalej →
Dzieci, młodzież i woda to... doskonałe połączenie.
Podczas zajęć zastanowimy się nad wykorzystywaniem wody w przestrzeni dla d[...]
Czytaj dalej →
W mojej szkole brakuje mebli na korytarzach, na których uczniowie mogliby się wygodnie rozsiąść, porozmawiać, poczytać, pouczyć się. Chciałabym, aby zaprojektowali taką przestrzeń i meble wykorzystując tylko odpady np. plastikowe butelki, szmaty, tekturowe tuby, korki itp. Znalazłam wi[...]
Czytaj dalej →
z bazy Wędrownych Architektów...
Naturalne procesy w przyrodzie nie pozostawiają odpadów. Coś, co pozornie wydaje nam się bezużyteczne, dla innych stanowi doskonałe siedlisko, np. powalone drzewo w lesie, próchnieje, ale jest miejsce życia dla większej ilości gatunk[...]
Czytaj dalej →