Plac edukacji przestrzennej

Opis: Na warsztatach uczestnicy mają za zadanie zaprojektować wyposażenie placu edukacji przestrzennej – instalacje lub skromny budynek wraz z otoczeniem. Efektem przemyśleń nad terenem o takim przeznaczeniu ma być makieta: w dowolnej skali, ale z zachowaniem proporcji, ze szczególnym braniem pod uwagę skali człowieka.

Cel: Pobudzenie wyobraźni uczestników i rozwijanie ich zdolności manualnych. Zachęcenie młodzieży do przemyśleń, jak powinna wyglądać przestrzeń przeznaczona do ich edukacji przestrzennej, czy to instalacja przestrzenna, czy skromny budynek z otoczeniem. Zapoznanie uczestników z kryteriami projektowania przestrzeni, w której sami mają się dobrze czuć.

Materiały: kartony 50 x 50cm, plastelina, klej, kolorowy papier techniczny, styropian, rurki do napojów, patyczki do szaszłyków, gumki recepturki, wiklina, drewno

Narzędzia: nożyczki, nożyki introligatorskie, maszyna do cięcia styroduru, piła ręczna



Osoby, które zgłosiły chęć realizowania pomysłu:
Magdalena Garczarczyk    

Skomentuj