“Zabawa w projektowanie placu zabaw”

nastrone

Droga projektowa w pigułce- od inwentaryzacji i analizy terenu, przez rysunki, makietę otoczenia, po projekt placu zabaw w postaci fragmentu makiety , wkomponowanej w całokształt. Uczniowie mogą się przekonać jak wielki wpływ na swoje otoczenie mogą mieć. Poznają proces projektowy, dzięki czemu zyskują bardzo ogólny ogląd na prace architekta/architekta krajobrazu. Poznają inspirujące wzorce, których może brakować w naszej polskiej rzeczywistości oraz możliwość wykorzystania rozmaitych materiałów przy budowie makiety, co działa pobudzająco na kreatywność, jak z resztą cały proces twórczy.Otwórz scenariusz w nowym oknie

3 Comments

 Add your comment
  1. Witajcie, nie chcę burzyć Waszej kreatywności, ale temat placu zabaw jest już trochę wyekploatowany w scenariuszach. Są trzy innne: – tradycyjny, nowoczesny i wodny. Gdybyście mogły pomyśleć o miejscu do zabawy w budynku szkolnym, to byłąby to nowość.

  2. Cezary z calym szacunkiem ale nie uwazasz ze juz troche za pozno na taki komentarz? W czwartek mamy zajecia. Piotr przygotowal juz makiete szkoly do ktorej dzieci beda dobudowywac pozostale elementy juz po zrobieniu placu zabaw. Mam kupione materialy – faktury przesle wam jutro w komplecie bo brakuje mi jeszcze pedzli. Nie zauwazylam by w scenariuszach byl taki sam temat. A nawet jesli byl ustalilismy na spotkaniu ze to nauczyciel wskazuje na zapotrzebowanie. Piotr bedzie wycinal na “wlosowce” brakujace elewacje na miejscu, wiec mysle ze takie zajecia raczej sie nie powtorza. Sam scenariusz napisze dopiero po zajeciach bo mam ospe w domu a wieczorami mnostwo pracy. Rafal Graczyk bedzie mnie wspomagal ze strony merytorycznej juz na zajeciach. Pozdrawiam

Skomentuj