----By zobaczyć dane użytkownika proszę się
zalogować !----
Scenariusze, które zarezerwował użytkownik:
MIEJSCE wyjściowe (przykłady):
- zapomniane/ zaniedbane wnętrze urbanistyczne
- podwórko
- stare budynki, garaże
- nieużytkowane pomieszczenia w budynku (np. piwnice, magazyny)
- fragment parku/ podwórza szkolnego/ plac zabaw
WYTYCZNE I „BUDŻET”
Należy zaprojektować RAJ w[...]
Czytaj dalej →
W mojej szkole brakuje mebli na korytarzach, na których uczniowie mogliby się wygodnie rozsiąść, porozmawiać, poczytać, pouczyć się. Chciałabym, aby zaprojektowali taką przestrzeń i meble wykorzystując tylko odpady np. plastikowe butelki, szmaty, tekturowe tuby, korki itp. Znalazłam wi[...]
Czytaj dalej →
Jak można z przedmiotów zużytych, niepotrzebnych, przeznaczonych do wyrzucenia, stworzyć coś nowego - użytecznego? Refleksja nad ilością produkowanych przez nas śmieci, a także kreatywne myślenie nad sposobami powtórnego wykorzystania śmieci. Celem zajęć byłoby stworzenie przez uczni[...]
Czytaj dalej →
z bazy Wędrownych Architektów...
Naturalne procesy w przyrodzie nie pozostawiają odpadów. Coś, co pozornie wydaje nam się bezużyteczne, dla innych stanowi doskonałe siedlisko, np. powalone drzewo w lesie, próchnieje, ale jest miejsce życia dla większej ilości gatunk[...]
Czytaj dalej →