„Jeżeli można poprawić przestrzeń publiczną choćby na sekundę, lepiej to zrobić niż nie robić nic” Martha Schwartz Zajęcia o charakterze warsztatowym mają przybliżyć uczniom zagadnienia związane z partycypacją społeczną w projektowaniu przestrzeni publicznej oraz odpowiedzialnością za wspólną przestrzeń. Przeanalizujemy możliwości stworzenia terenu rekreacyjnego, miejsca zabaw lub ogrodu pełniącego funkcje m.in. edukacyjne, rekreacyjne, fitoterapeutyczne, użytkowe. Pracując w grupach uczniowie zastanowią się jakie cechy powinna mieć dobrze zaprojektowana przestrzeń, w jaki sposób zachęcić innych mieszkańców do działania i jak zadbać o bezpieczeństwo.
Przedmioty:
Język obcy nowożytny |
Plastyka |
Muzyka |
Zajęcia artystyczne |
Język polski |
Etyka |
Wiedza o społeczeństwie |
Fizyka |
Geografia |
Informatyka |
Zajęcia techniczne |
Matematyka |
Chemia |
Historia |
Biologia |