Pomysły na scenariusz
Tutaj jest miejsce na opublikowanie Twojego pomysłu. Możesz to zrobić samodzielnie – zanim poznasz swojego partnera projektu, lub też zgłoście swój pomysł wspólnie. Poczekaj na akceptację pomysłu przez administratora serwisu.
Gdy już będziesz zdecydowany na temat lekcji Nauki w przestrzeni – skontaktuj się z autorem, a następnie kliknij przycisk Chcę realizować.
Po “sparowaniu” nauczyciela i naukowca zainteresowanych współpracą przy realizacji jednego tematu, w serwisie zostanie dodany szablon scenariusza, który zostaje następnie wypełniony przez naukowca z asystą nauczyciela.
Dodaj pomysł
programy do edycji ogródów online:
http://www.smallblueprinter.com/garden/planner.html
http://www.schoolgardenwizard.org/wizard/learn/
http://www.lifelab.org/for-educators/professional-development/
http://gardenpuzzle.com/projects/redesign/new
http://www.ogrody.edu.pl/
[...]
Czytaj dalej →
Uczniowie decydują o tym jakie budynki mają znaleźć się w przestrzeni miejskiej. Pracując w grupach rysują propozycje wyglądu elewacji budynku w historycznym centrum miasta, na jego obrzeżach i śródmieściu. Propozycje oceniane są przez jedną z grup, która pełni rolę Wydziału Arch[...]
Czytaj dalej →
Bazylika Wniebowzięcia NMP i św. Michała Archanioła w Trzemesznie
jest ważnym punktem w panoramie miasta, warto poznać jej historię, dzięki czemu pewien zarys historii architektury sakralnej w Polsc[...]
Czytaj dalej →
Jak mieszkali ludzie, w czasach gdy nie było jeszcze wielkich, miejskich osiedli; co sprawiło, że takie osiedla powstały? Cykl lekcji poświęcony miejskiej zabudowie XIX-wiecznej, zmuszający do zastanowienia się nad dawną i współczesną zabudową mieszkaniową.
Punktem wyjścia byłyby [...]
Czytaj dalej →
Podczas zajęć zastanowimy się nad wykorzystaniem w architekturze wiedzy na temat budowy i funkcjonowania organizmów żywych. Pokażemy ciekawe przykłady architektury bionicznej. Uczniowie przedstawią własne pomysły przeniesienia zasad obowiązujących w naturze do architektury (tej małej i [...]
Czytaj dalej →